Anne er trafikklærer i Haugaland Transportskole AS, regionens største trafikkskole.
Tysværbuen er en erfaren og dyktig trafikklærer som er opptatt av at elevene skal lære det de trenger for å være trygge sjåfører

”Det viktigste for meg er at mine elever skal være klar for å møte trafikken på en sikker og ansvarlig måte, og at de er trygge på sine egne evner bak rattet. De må lære seg å bli bevisste på omgivelsene sine og å ta gode beslutninger i trafikken,” sier Anne.

Haugaland Transportskole tilbyr opplæring i de aller fleste førerkortklasser. Anne underviser i klasse B, BAutomat (personbiler), BE og B96,(bil med tilhenger). Anne kan tilby eleveroppmøte i Aksdal og Frakkagjerd etter avtale.

Det kan ta mer tid enn man forventer å få førerkort, og det er ofte store forskjeller på når elevene er klare for å møte trafikken på egenhånd. Anne oppfordrer derfor alle å starte opplæringen så tidlig som mulig.

”Det er viktig å bruke god tid på å bli en best mulig sjåfør, og å øve så mye som mulig på alle situasjoner man kan møte i trafikken», sier Anne. «I trafikken kan det oppstå en rekke situasjoner som man må kunne håndtere, og en må være forberedt på at det kan ta noen måneder før man er klar for å sette seg i bilen på egenhånd.”

For foreldre og foresatte som ønsker å komme i gang med trygg øvingskjøring, arrangerer vi jevnlig gratis ledsagerkurs ledet av våre dyktige trafikklærere.

Hvis du ønsker å ta førerkort hos Anne, eller du vil vite mer om vårt tilbud, kan du kontakte Haugaland Transportskole AS.

Her kan du besøke vår kursvelger.

Anne 1 web