Grunnet økt mengde elever, søker vi etter trafikklærere for klasse B, BE og MC 🚗🚕🛻🏍🛵🚜

Har du lyst til å bli en del av vårt team? Vi her hos Haugaland Transportskole AS er lidenskapelig opptatt av å levere god opplæring og økt trafikksikkerhet. Vi har som mål å være de mest kompetente og motiverte i vår bransje, og at alle være elevere skal føle seg sett og forstått. For våre ansatte kan vi tilby et inkluderende sosialt felleskap og et sterkt fagmiljø i stadig utvikling.

Haugaland Transportskole AS er sammen med flere andre trafikkskoler, en del av TK Trafikkskole. TK Trafikkskole er en av landets største trafikkskoler og har over 30 års erfaring innen førerkortopplæring. TK Trafikkskole tilbyr opplæring i alle klasser.

Våre verdier er tillit, kvalitet, stolthet, samarbeid og ærlighet!

Arbeidssted vil være på Haugalandet, hvor vi har hovedkontor i Haugesund og avdelingskontorer i Ølen, Kopervik og Åkra.

Høres dette ut som en jobb for deg og har du lyst til å vite mer? Ta kontakt med faglig leder Andreas Jansen på telefon 934 91 957 eller send søknad eller forespørsel på e-post til andreas@haugaland-as.no

DSC_2596.png

354044149_805556387743663_5897622938972916703_n