Haugaland Transportskole og Transportkompetanse inviterer til Åpen dag!
Lørdag 1. juni, fra kl. 11.00 til kl. 15.00 kan du bli bedre kjent med oss her på Kompetansehuset i Kvitsøygata 1.

Åpen dag!

Haugalandets største trafikkskole inviterer alle til Åpen dag. Kom og bli bedre kjent med oss og vårt tilbud, vær med på kjekke aktiviteter og vinn flotte premier!

Dette blir en flott dag for hele familien med alt i fra hoppeslott til demonstrasjon av brannslukking!

Det beste av alt er at alt er gratis!

• Kafé med kake, kaffe, saft og pølser
  • Hoppeslott for de minste
  • Trafikkskole for barn 4-14 år, med enkel teoriprøve og kjøring i liten elbil på bane. Alle som gjennomfører får utdelt førerkort og er med i trekningen av gavekort på Extra Leker!
  • "Veien til førerkortet" - Trafikkquiz for ungdom/voksne med Gavekort fra Haugesund sentrum og Billetter til FKH-Bodø/Glimt søndag 2. juni som premier.
  • Demonstrasjon av brannslukking.
  • Sjekk ut våre kjøretøy: Lastebil, buss, traktor, MC, skolebiler og mopedbil.
  • Minikurs med busstur: Samhandling i trafikken mellom personbil og buss/lastebil.
  • Lykkehjul der du kan vinne gratis kjøretimer, m.m.
  • Informasjon om våre kurs og undervisningstilbud.
  • Usikker på noe i trafikken? Spør våre trafikklærere.

Link til arrangementet på Facebook

tidsplan2